سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
دوشنبه 92 مرداد 28 :: 4:13 عصر ::  نویسنده :

بارسلونا 7 لوانته 0

بارسلونا ، لوانته را در هم کوبید


بارسلونا در اولین بازی فصل تازه لالیگا با قدرت لوانته را در هم کوبید


بارسلونا دفاع از عنوان قهرمانی را با پیروزی درخشان هفت بر صفر مقابل لوانته آغاز کرد.



این اولین برد رسمی تاتا مارتینو با بارسلونا بود. او در این مسابقه آندرس اینیستا، نیمار و جوردی آلبا را نیمکت‌نشین کرده بود.



تنها کمتر از سه دقیقه طول کشید تا بارسا به گل اول برسد. پدرو پاسی عالی به سسک فابرگاس داد، او هم به الکسیس سانچس پاس داد و بال شیلیایی هم به آسانی گل‌زنی کرد.



بارسلونا کنترل کامل بازی را در دست داشت و در دقیقه 12 گل دوم را زد. فابرگاس پاسی بلند را با سینه در مسیر لیونل مسی قرار داد و این بازیکن آرژانتینی با همکاری با پدرو گل‌زنی کرد.



لوانته به‌ندرت حتی صاحب توپ می‌شد و در دقیقه 30 گل سوم را هم دریافت کرد. این بار مسی توپ را از داوید ناوارو ربود و به فابرگاس سپرد. دنی آلوز در این میان روی توپ تاثیری عالی گذاشت. توپ در نهایت با دفع کیلور ناباس، دروازه‌بان لوانته به آلوز رسید و او هم با شوتی خوب گل زد.



پدرو دقایقی بعد نام خود را در میان گل‌زنان ثبت کرد. او پاس آدریانو را گرفت و پس از تک به تک شدن توپ را با ضربه‌ای دقیق به کنج دروازه زد.



بارسلونا در دقیقه 42 به گل پنجم هم رسید. روی تکل بد پدرو لوپس روی آدریانو بود که داور اعلام پنالتی کرد و مسی گل زد. سپس در دقیقه 44 گل ششم به ثمر رسید. این بار روی پاس عمقی عالی مسی بود که چابی با دروازه‌بان تک به تک شد و با ضربه‌ای که با کف پا زد توپ را از بین پاهای ناباس به گل تبدیل کرد.



مردان مارتینو در نیمه دوم با خونسردی بازی را کنترل کردند و چند فرصت خوب هم داشتند، ضمن آن که نیمار و اینیستا هم در اواسط نیمه به بازی رفتند و نمایش خوبی داشتند.



در نهایت پدرو در دقیقه 73 گل آخر بازی را زد. فابرگاس روی پاس فاجعه‌بار مدافع لوانته توپ را گرفت، دروازه‌بان حریف را جا گذاشت و توپ را در فرصتی عالی به پدرو سپرد تا او باز هم گل بزند.

 




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 57
  • کل بازدیدها: 534315

:BlogScript/