سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
دوشنبه 92 مرداد 28 :: 4:12 عصر ::  نویسنده :

کشتی آزاد جوانان جهان

صعود سرمستی، کریمی و قمی به نیمه نهایی


سه ملی‌پوش ایران به مرحله نیمه نهایی مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان رسیدند اما آزادکار وزن 66 کیلوگرم ایران به دیدار رده بندی رفت.


در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان در صوفیه بلغارستان، پیمان یاراحمدی (66 کیلوگرم) با شکست در مرحله نیمه نهایی نتوانست فینالیست شود. همچنین یونس سرمستی ( 55 کیلوگرم)، علیرضا کریمی (84 کیلوگرم) و عبدالله قمی (120 کیلوگرم) با پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی به نیمه نهایی راه یافتند.

به گزارش ایسنا ، پیمان یاراحمدی در وزن 66 کیلوگرم برابر داویت بوزیاشویلی از گرجستان ضربه فنی شد و از راهیابی به فینال بازماند. او درمرحله یک چهارم نهایی مقابل جیسون تسیرتسیس از آمریکا با نتیجه 8 بر 2 به برتری رسیده بود. یاراحمدی پیش از این کشتی گیرانی از یونان (8 بر صفر) و روسیه (5 بر صفر) را شکست داده بود.

همچنین در وزن 120 کیلوگرم عبدالله قمی توانست هملت آبراهامیان از ارمنستان را با نتیجه 7 بر صفر شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود. او با پیروزی بر کیم جی یون از کره جنوبی به این مرحله راه یافته بود.

در وزن 55 کیلوگرم نیز، یونس سرمستی موفق شد روسلان سورخایف از آذربایجان با نتیجه 13 بر 5 شکست دهد و دیگر نماینده ایران در مرحله نیمه نهایی باشد. او پس از استراحت در دور اول و پیروزی مقابل کشتی گیری از لهستان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده بود.

علیرضا کریمی در وزن 84 کیلوگرم هم توانست لوان گوگریچیانی از گرجستان را با نتیجه 9 بر 2 شکست دهد. او پیش از این مقابل کشتی گیری از مجارستان به پیروزی رسیده بود.

 




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 57
  • کل بازدیدها: 534314

:BlogScript/