سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
دوشنبه 92 مرداد 28 :: 4:11 عصر ::  نویسنده :

پیروزی رئال مادرید در شب طلایی ایسکو


گلی دیرهنگام از ایسکو اولین برد کارلو آنچلوتی در لیگ را رقم زد.


آنچلوتی در این مسابقه ایکر کاسیاس را روی نیمکت گذاشته بود. او هم دیه‌گو لوپس را در دروازه ترجیح داده بود.

به گزارش سایت گل ، بتیس در تابستان 13 بازیکن جدید خریده بود و چهار چهره جدید در ترکیب این تیم قرار گرفته بودند.

مادرید بازی را خوب آغاز کرد و در همان دقیقه 2 به گلی رسید که البته آفساید بود. مدافع حریف در حالی توپ را وارد دروازه خودی کرد که بازیکنان مادرید موقعیت را در شرایط آفساید ساخته بودند.

اما خورخه مولینا در دقیقه 14 میهمان را پیش انداخت. سدریک که با قیمت تنها 1.20 میلیون یورو از نومانسیا خریده شده بود توانست از سرخیو راموس بگذرد و پاسی به محوطه جریمه ارسال کند که مولینا آن را به گل تبدیل کرد.

رئال در دقیقه 20 باز هم با ضربه‌ای که مدافعان حریف زدند توپ را به دروازه رساند ولی این گل به دلیل آفساید میلی‌متری کریس رونالدو مردود اعلام شد. سرانجام گل رئال در دقیقه 26 به ثمر رسید. بنزما سانتر زمینی ایسکو را از سمت چپ وارد دروازه کرد.

شاگردان په‌په مل در نیمه اول عالی بودند و بارها به سمت دروازه رئال تاختند. یک بار نوسا ایگیبور روی کرنر خوان وردو توپ را به تیر دروازه لوپس کوبید و یک بار هم دنی کارواخال که در نیمه اول بسیار سختی کشید سدریک را در محوطه جریمه هل داد اما داور پنالتی نگرفت.

رئال اما در نیمه دوم به مراتب بهتر شد. رونالدو با ضربه بغل پای خود تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد. حملات پیاپی این تیم به نتیجه نمی‌رسید تا این که ایسکو در دقیقه 87 توانست سانتر مارسلو را به گل تبدیل کند و اولین برد تیمش را رقم بزند.

 




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 9
  • بازدید دیروز: 57
  • کل بازدیدها: 534322

:BlogScript/