سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
یکشنبه 92 تیر 2 :: 7:7 صبح ::  نویسنده :

محمدی: باید برای وزن 96 کیلوگرم فکری کنیم


مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از انتخابی رقابت‌های تیم ملی گفت: با وضعیتی که دیدیم باید برای وزن 96 کیلوگرم تصمیم دیگری بگیریم.


غلامرضا محمدی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دیروز (جمعه) در رقابت‌های انتخابی اتفاقاتی افتاد که مجبور هستیم برای وزن 96 کیلوگرم تصمیماتی را بگیریم. باید با کادر فنی صحبت کنیم که در این وزن چه کاری انجام دهیم. البته نمی‌توانم الان درباره آن صحبتی کنم و امروز (شنبه) باید تصمیم بگیریم.

به گزارش ایسنا،وی همچنین با اشاره به این که قبلا هم گفته بودیم هر کس در انتخابی کشتی نگیرد جای در تیم ملی ندارد؟ افزود: محکم پای این قضیه ایستاده‌ایم و روی نظرات قبل خود هستیم. البته مشکل مهدی تقوی یک استثنا بود که باید درباره او هم تصمیمی گرفته شود، ولی کسانی که در انتخابی کشتی نگرفته‌اند، شانسی برای حضور در تیم ملی ندارند.

وی ادامه داد: رقابت‌های انتخابی همین است و معمولا در یکی، دو وزن ابهاماتی پیش می‌آید که این هنر کمیته‌ و کادر فنی است که تصمیم درستی درباره آن بگیرند.

مربی تیم ملی همچنین درباره وضعیت احسان لشگری که با پیروزی در همه مسابقات انتخابی به خاطر مصدومیت نتوانست در فینال کشتی بگیرد، گفت: لشگری همه کشتی‌های خود را برد و با حضور در انتخابی به قانون احترام گذاشت که این از همه چیز با ارزش‌تر است. ما باید به کسانی که به قانون احترام می‌گذراند کمک و از آنان حمایت کنیم.

محمدی در پایان اظهار کرد: برای وزن 84 کیلوگرم هم مشکلی وجود ندارد و علاوه بر اردوها در تورنمنت لهستان هم می‌توانیم گره این وزن را باز کنیم.

 




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 58
  • بازدید دیروز: 70
  • کل بازدیدها: 535327

:BlogScript/