سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
سه شنبه 92 خرداد 14 :: 1:34 عصر ::  نویسنده :

دبیر: گفته بودم کشتی در المپیک می‌ماند


قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: تمام این بازی‌ها برای جابه‌جایی در رأس فدراسیون جهانی کشتی و رفتن مارتینتی بود؛ قبلاً اعلام کرده بودم کشتی در المپیک می‌ماند.


 علیرضا دبیر درباره شرایط روز کشتی کشورمان و کناره‌گیری محمد بنا از تیم ملی کشتی فرنگی گفت: مدیریت کلان ورزش و کشتی در رفتن محمد بنا مقصر اصلی بود. فکر می‌کنم وزارت ورزش هم مشکل دارد که مدیران مناسبی را برای کشتی انتخاب نمی‌کند؛ مدیری که هم مدیر باشد و هم فنی باشد. چنین گزینه‌هایی هم وجود دارند.

به گزارش فارس، قهرمان اسبق کشتی آزاد المپیک و جهان تصریح کرد: اگر می‌خواستند بنا را حفظ کنند باید شرایط را برای او فراهم می‌کردند. او که نمی‌خواست نتیجه بدتری نسبت به المپیک لندن بگیرد، حتماً به دنبال نتیجه بهتر بوده است. پس وقتی می‌خواهد نتیجه بهتری بگیرد، باید امکانات بهتری هم در اختیار داشته باشد.

دبیر افزود: به بنا حق می‌دهم چون فدراسیون کشتی باید شرایط مورد نظر او را فراهم می‌کرد. چون نتوانستند او هم با توجه به شرایط موجود تصمیم به کناره‌گیری گرفت.

دارنده مدال طلای المپیک سیدنی درباره بقای کشتی در المپیک گفت: تمام این بازی‌ها برای جابه‌جایی در رأس ریاست فدراسیون جهانی کشتی و رفتن مارتینتی بود. حالا که انجام شد مطمئن باشید همانطور هم که قبلاً اعلام کرده بودم کشتی در المپیک خواهد ماند.

دبیر در خصوص تغییر قوانین کشتی عنوان کرد: دیگر خبری از مدال‌هایی که شانسی به دست می‌آمد نیست. شاید هیچکس تصور نمی‌کرد روزی کشورهای آفریقایی در کشتی صاحب مدال المپیک شوند. این قوانین دیگر مرد میدان می‌خواهد. کشتی‌گیرانی که هم تکنیکی‌تر و هم شایسته‌تر باشند مدال خواهند گرفت.

 




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 13
  • بازدید دیروز: 9
  • کل بازدیدها: 535160

:BlogScript/