سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:27 عصر ::  نویسنده :

در نخستین دیدار تدارکاتی

کاله از سد تیم ملی والیبال گذشت


تیم والیبال کاله آمل در اولین دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی، با در اختیار داشتن ملی‌پوشانش 3 بر یک پیروز شد.


تیم والیبال کاله آمل که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا آماده می‌کند، عصر روز گذشته در حالی که همه ملی‌پوشان خود شامل موسوی، قائمی، زرینی و غلامی را در اختیار داشت در اولین دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی والیبال کشورمان به میدان رفت.

شاگردان خولیو ولاسکو در گیم اول 25 بر 18 پیروز شدند و گیم‌های دوم تا چهارم را 25 بر 21، 25 بر 16 و 25 بر 22 واگذار کردند.

به گزارش فارس، در پایان با توافق سرمربیان، ذخیره‌های دو تیم یک ست دیگر بازی کردند که در این ست تیم ملی 25 بر 17 پیروز شد.

شهرام محمودی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم کاله مازندران را در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا همراهی کند و در اردوی تیم ملی به مداوای خود می‌پردازد.

طبق برنامه قرار است بازی دوم تیم‌های ملی ایران و کاله روز سه‌شنبه (فردا) انجام می‌شود؛ ضمن اینکه بازی آملی‌ها با تیم زیر 23 سال هم روز چهارشنبه 28 فروردین ماه برگزار خواهد شد؛ هر دو مسابقه ساعت 17 در ورزشگاه 12هزار نفری انجام می‌شود.

تیم والیبال کاله آمل از روز اول اردیبهشت ماه رقابت خود در مسابقات باشگاه‌های آسیا را آغاز می‌کند؛ این تیم در گروه اول مسابقات با تیم‌های کویت، امارات و تایوان همگروه است.

رقابت‌های والیبال باشگاه‌های مردان آسیا از اول تا نهم اردیبهشت ماه با حضور 14 تیم به میزبانی تهران در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار می‌شود.

 








موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 38
  • بازدید دیروز: 56
  • کل بازدیدها: 534575

:BlogScript/