سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:26 عصر ::  نویسنده :

بلاتکلیفی لیگ بوکس دو ساله شد!


وضعیت لیگ بوکس برای دومین سال همچنان نامشخص است!


لیگ در رشته‌های مختلف ورزشی راهی برای ارتقای سطح ورزشکاران آن رشته و نشان دادن توانمندی‌های فدراسیون است و فدراسیون‌ها سعی می‌کنند ظرف مدت یک سال آن را برگزار کنند. اما عملکرد فدراسیون بوکس در برگزاری لیگ کار منحصر به فردی است. مسئولان این فدراسیون لیگ پنج یا شش تیمی را بیشتر از یک سال طول می‌دهند و در آخرش هم دیدار فینال آن برگزار نمی‌شود!

به گزارش ایسنا ، با وجوداین استثناها که همه‌اش در لیگ بوکس رخ می‌دهد و برای مسئولان فدراسیون هیچ تلنگری نمی‌شود تا در دوره بعد این وضعیت تکرار نشود، شاهد هستیم که همین لیگ نصف و نیمه دو سال است که برگزار نمی‌شود!

پنجمین دوره سوپر لیگ بوکس که مربوط به سال 90 بود و باید در آن سال تمام می‌شد شهریور 91 تمام شد، ششمین دوره که قرار بود در سال 91 شروع شود و در همان سال هم به اتمام برسد به دلیل عدم استقبال تیم‌ها و مسائل دیگر اصلا برگزار نشد تا رکورد بوکس ادامه داشته باشد.

سال 92 سالی بود که امید داشتیم فدراسیون بوکس تغییری جدی در رویه کاری خود دهد و از همان ابتدا با قدرت برای برگزاری لیگ که تنها منبع درآمد بوکسورها به حساب می‌آید، تلاش کند که گویا شرایط امسال از سال قبل هم بدتر است و مسئولان فدراسیون هیچ تصمیمی برای برگزاری لیگ نگرفته‌اند، چه رسد به این که بخواهند آن را سر موقع و بر اساس اهداف لازم به پایان برسانند.

امیر دلشاد، رییس کمیته‌ برگزاری مسابقات و سازمان لیگ بوکس در مورد این مسایل اظهار کرد: فعلا در مورد برگزاری لیگ در سال 92 هیچ جلسه‌ای نگذاشته‌ایم و هیچ صحبتی هم نشده است. فعلا تمام برنامه ما برای برگزاری لیگ منطقه‌ای است و باید ببینیم که چه می‌شود.

وی افزود: سال قبل سه تیم پیوند ساپکوی رباط کریم، خوزستان و سیستان و بلوچستان برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کرده بودند که اعلام آمادگی‌شان برای لیگ امسال هم سر جای خودش باقی است، اما هنوز تیم چهارمی اعلام آمادگی نکرده تا ما بتوانیم بالاخره سوپر لیگ را برگزار کنیم. برای برگزاری لیگ امسال خود ناطق نوری باید وارد میدان شده و کارها را پیگیری کند، چرا که با این شرایط هر کاری هم من انجام دهم بی‌فایده است.

رییس سازمان لیگ بوکس با اشاره به این که برگزاری لیگ منطقه‌ای یکی از مهم‌ترین دلایل برگزار نشدن سوپر لیگ بوکس است، گفت: در سال گذشته چندین مسابقه را در شهرهای مختلف به صورت لیگ منطقه‌ای برگزار کردیم و امسال هم می‌خواهیم همین روند را ادامه دهیم. قرار بود از اردیبهشت ماه مسابقات منطقه دو را برگزار کنیم، اما رقابت‌های انتخابی تیم ملی باعث شد این لیگ را به خرداد موکول کنیم که به خاطر انتخابات ریاست جمهوری و امتحانات بوکسورها این زمان هم تغییر کرد و به تیر ماه موکول شد.

وی ادامه داد: برگزاری لیگ منطقه‌ای کمک خوبی برای پشتوانه سازی است و قصد داریم تا بعد از پایان رقابت‌های بزرگسالان، رقابت‌های جوانان را هم برگزار کنیم، اما می‌دانم که سوپر لیگ چیز دیگری است. در بوکس آن هم با این شرایط باید خوب سرمایه‌گذاری کرد تا بتوان نتیجه‌ گرفت.

 








موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 34
  • بازدید دیروز: 56
  • کل بازدیدها: 534571

:BlogScript/