سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:38 صبح ::  نویسنده :

بواس: نباید مقابل اینتر گل بخوریم


سرمربی پرتغالی امیدوار است که بازیکنانش بتوانند در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل اینتر که آن بزرگترین تیم حاضر در رقابت ها می داند، گلی دریافت نکنند.


آندره ویلاس بواس، سرمربی تاتنهام، از شاگردانش خواست تا در دیدار پنج شنبه شب مقابل اینتر در لیگ اروپا دروازه شان را بسته نگه دارند.

تاتنهامی ها در چند دیدار اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده اند که آخرین آن پیروزی یکشنبه شب مقابل آرسنال در دربی لندن بود.

,یلاس بواس امیدوار است که بازیکنانش بتوانند در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل اینتر که آن بزرگترین تیم حاضر در رقابت ها می داند، گلی دریافت نکنند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این دیدار مهمی است و در هفته مهمی برای باشگاه به سر می بریم. ما بازی های مهمی داشتیم و می خواهیم به همین روند ادامه بدهیم. ما در این دیدار هم با همان جدیت گذشته بازی می کنیم. ما احتمالا با قوی ترین تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا روبرو می شویم. دو تیم سه سال قبل در چمپیونزلیگ با هم روبرو شده بودند؛ در دیدار رفت اینتر ابتدا با 4 گل پیش افتاد اما درخشش گرت بیل و هت تریک او، تاتنهام را راضی به خانه فرستاد؛ شاگردان ردنپ در دیدار برگشت قهرمان اروپا را 3-1 شکست دادند آنها تیم شان را بازسازی کرده اند. آنها روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری کرده اند و باشگاهی در حال تغییر هستند. آنها هنوز در سه جام حضور دارند و لیگ اروپا برای آنها هم مانند ما، اهمیت زیادی دارد. اینتر در اروپا بسیار باتجربه است. ما باید از قدرت و ضعف های آنها آگاه باشیم؛ همان طور که آنها همه چیز را در مورد ما می دانند. نمی خواهیم گل بخوریم. باید از این کار جلوگیری کنیم و با برتری به میلان برویم. ما باید به خوبی دیدارهای اخیرمان باشیم. این دیدار در زمان مناسبی برای ما از راه می رسد. این اهمیت رقابت ها را برای ما نشان می دهد. این دیدار مهمی است و همه بازیکنان می خواهند در آن حضور داشته باشند. موسی دمبله و آدبایور هم شانس بازی دارند؛ مانند بقیه بازیکنان."

 








موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 35
  • بازدید دیروز: 79
  • کل بازدیدها: 534910

:BlogScript/