سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:38 صبح ::  نویسنده :

تمدید قرار داد سیمئونه با اتلتیکو تا 2017


باشگاه اتلتیکو مادرید قرارداد دیه گو سیمئونه، سرمربی تیم اول این باشگاه، را تا سال 2017 تمدید کرد.


تیم دوم شهر مادرید در رقابت های این فصل لالیگا بازی های بسیار خوبی را ارائه داد و اکنون بالاتر از رئال، در رده دوم جدول لالیگا قرار دارد.

آنها همچنین با پیروزی 4-3 مقابل سویا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، به فینال رقابت های کوپا دل ری راه پیدا کردند و اکنون باید در دیدار نهایی با رئال مادرید روبرو شوند. سیمئونه روحیه جنگندگی را به اتلتیکو برگرداند و خیلی زود به چهره ای محبوب در بین هواداران این باشگاه تبدیل شد.

در بیانیه ای که در سایت اختصاصی باشگاه مادریدی منتشر شده، آمده است:" اتلیتیکو مادرید و دیه گو سیمئونه برای تمدید قراردادشان برای چهار سال دیگر به توافق رسیدند.

او که به عنوان بازیکن در دو مقطع (97-1994 و 05-2003) برای اتلتیکو بازی کرد و یکی از ارکان اصلی تیمی بود که در سال 1996 به دو جام دست پیدا کرد، در سال 2011 به عنوان سرمربی به ویسنته کادرون برگشت.

سیمئونه در اولین فصل حضور در اتلتیکو به دو جام اروپایی (لیگ اروپا و سوپرکاپ اروپا) دست پیدا کرد و این فصل هم به فینال کوپا دل ری رسید."

سیمئونه پیش از حضور روی نیمکت اتلتیکو، هدایت تیم هایی مانند سن لورنزو و کاتانیا را برعهده داشت و بعد از نتایج ضعیف این تیم با گرگور مانسانو، راهی مادرید شد.

از او به عنوان یکی از جانشینان احتمالی مورینیو در رئال نام برده می شود.

 








موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 53
  • بازدید دیروز: 79
  • کل بازدیدها: 534928

:BlogScript/