سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:37 صبح ::  نویسنده :

تبعات دست زدن برای داور؛

احتمال محرومیت چند جلسه ای برای فردیناند


ریو فردیناند، مدافع منچستریونایتد، ممکن است به خاطر تشویق تسمخر آمیز داور دیدار شب گذشته تیمش مقابل رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های چمپیونزلیگ، با جریمه انظباطی از سوی یوفا روبرو شود.


  به نقل از سایت گل، در این دیدار کونیت چاکر، داور ترکیه ای دیدار، در دقیقه 56 بازی، نانی، هافبک منچستریونایتد را به خاطر خطای شدید روی آلوارو آربلوا با کارت قرمز مستقیم جریمه کرد؛ تصمیمی که فردیناند و سایر بازیکنان منچستریونایتد به شدت به آن اعتراض داشتند.

در پایان بازی بازیکنان یونایتد به سمت داوران بازی رفتند و تصاویر تلویزیونی نشان داد که فردیناند پیش از ترک زمین، مقابل صورت داور شروع به دست زدن کرد.

اخراج نانی بازیکنان و کادر فنی منچستریونایتد را حسابی خشمگین کرد؛ به ویژه فرگوسن که در پایان دیدار حاضر به شرکت در کنفرانس مطبوعاتی نشد.

بعد از این شکست، سرالکس فرگوسن حاضر به شرکت در مصاحبه مطبوعاتی بازی نشد و مایک فیلان، کمک او، اعلام کرد که سرمربی اسکاتلندی از این تصمیم داور بسیار خشمگین شده است.

این در حالی است که یوفا از تصمیم چاکر حمایت کرد و اکنون ممکن است فردیناند به خاطر رفتاری که در پایان بازی داشت، با محرومیت روبرو شود.

در سال 2005، وین رونی در دیدار منچستریونایتد مقابل ویارئال رفتار مشابهی در مقابل کیم میلتون نیسلن انجام داد و با محرومیتی دو جلسه ای روبرو شد.

 








موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 57
  • بازدید دیروز: 54
  • کل بازدیدها: 534853

:BlogScript/