سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:35 صبح ::  نویسنده :

 

ازحالا به بعدفشاربیشتری روی یوونتوس خواهدبود


سرمربی یوونتوس معتقد است که تیمش با صعود به دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فشار بیشتری را بر خود احساس خواهد کرد.


به گزارش فارس، آنتونیو کونته به تمجید از مهاجمانش در پیروزی 2 بر صفر مقابل سلتیک در دور برگشت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا پرداخت و گفت:‌ همیشه سعی می‌‌کنم بازیکنان را در نوک حمله جابجا کنم؛ همه آنها گل می‌زنند و باعث پیروزی تیم می‌شوند، بنابراین هیچ مشکلی در این شیوه بازی کردن نمی‌بینم. امروز جووینکو و ووچینیچ بازی نکردند و ماری و کوالیارلا امروز بازی کردند و گل زدند.

وی ادامه داد: من 4 مهاجم دارم و با در نظر گرفتن آنلکا که به تازگی به تیم ملحق شده و باید برای بهبودی مصدومیت کمرش تلاش کند، 5 بازیکن در نوک حمله در اختیار دارم.

سرمربی یوونتوس خاطرنشان کرد: مهم این است که بازیکنان در زمین برای کل تیم بازی می‌کنند و نه تنها برای خودشان. باید دید در مرحله بعد چه چیزی در انتظار ما است. می‌دانیم که توجه بیشتری روی خودمان خواهیم داشت زیرا از حالا به بعد مطمئنا فشار ببیشتری از لحاظ انرژی ذهنی و بدنی روی ما خواهد بود.

کونته اضافه کرد: مهم است که تمام گروه را در اختیار داشته باشیم زیرا به همه نیاز داریم. امشب نشان دادم که می‌توانیم این گونه بازی کنیم و همچنان ثابت خواهیم کرد که می‌توانیم این کار را مثل قبل در مراحل بعدی هم انجام دهیم.

وی تأکید کرد: باید دید در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا کدام تیم انتظار ما را می‌کشد. باید بسیار متمرکز باشیم. این اولین سالی است که خودمان را در چنین شرایطی می‌بینیم و این شرایط را دوست داریم؛ اما مزایا و معایبی هم وجود دارد و ما باید تمام تلاش‌مان را انجام دهیم تا اجازه ندهیم این معایب روی عملکردمان در این مسابقات تأثیر بگذارد.

 








موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 19
  • بازدید دیروز: 79
  • کل بازدیدها: 534894

:BlogScript/