سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:34 صبح ::  نویسنده :

مسی: غمگین نیستم


ستاره آرژانتینی بارسلونا اعلام کرد که غمگین نیست و نمی‌داند چه کسی این حرف‌ را زده است.


لیونل مسی در خصوص شرایط فعلی بارسا اظهار داشت: از شکست‌های اخیر ضربه خورده‌ایم؛ اما بر آن غلبه خواهیم کرد. من غمگین نیستم و نمی‌دانم چه کسی این حرف را زده است.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: باید کمی سخت‌تر تمرین کنیم. دقیقاً می‌دانیم که مشکل ما در این شکست‌ها کجاست، اما این حرف‌ها به بیرون از تیم درز نخواهد کرد. امیدوارم بتوانیم در بازی مقابل میلان نتیجه دور رفت را جبران کنیم. همان طور که آنها در خانه خود به پیروزی رسیدند، ما هم می‌توانیم اینجا در بارسلونا پیروز شویم. همه ما می‌دانیم که باید کمی بیشتر تلاش کنیم. یک بازی کلیدی در پیش رو داریم.

ستاره آرژانتینی بارسلونا تأکید کرد: اتفاقاتی که برای تیتو و آبیدال رخ داد بازیکنان را تحت تأثیر قرار داده است؛ اما نمی‌توانیم این را دلیل ناکامی‌هایمان بدانیم. بازیکنان قدرتمندی داریم و بهتر خواهیم شد.

مسی در خصوص شرایط فعلی رئال و کریستیانو رونالدو اضافه کرد: بازی رئال مقابل منچستر را دیدم. این بازی نشان داد که آن‌ها چقدر قوی هستند. هر یک از دو تیم صعود می‌کرد، یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات بود. ما برای این بازی نمی‌کنیم که ببینیم چه کسی بهترین است. مقایسه کار خبرنگاران است.

 








موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 38
  • بازدید دیروز: 54
  • کل بازدیدها: 534834

:BlogScript/