سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
پنج شنبه 91 اسفند 10 :: 7:53 صبح ::  نویسنده :

کمیل قاسمی: انتقام کشتی فرنگی را گرفتیم


دارنده مدال برنز المپیک لندن سطح رقابت‌های جام جهانی تهران را بسیار خوب دانست.


کمیل قاسمی اظهار کرد: خدا را شکر که توانستیم در جام جهانی کشتی آزاد قهرمان شویم و انتقام شکست کشتی فرنگی را هم بگیریم. در این مسابقه‌ها تیم آمریکا با نفرات اصلی خود شرکت کرده بود و روسیه هم تیم بدی نبود.

به گزارش ایسنا ، دارنده‌ی نشان برنز المپیک لندن، درباره رقبایش در جام جهانی گفت: مطمئنا هر کشتی گیری که در رقابت‌های بین‌المللی شرکت می‌کند حرفی برای گفتن دارد و مدعی است. بعد از المپیک این اولین مسابقه بین‌المللی بود که در آن شرکت می‌کردم. سه کشتی گرفتم که خوشبختانه پیروز شدم و توانستم به برد تیم ایران کمک کنم.

قاسمی ادامه داد: البته در لیگ کشتی به خاطر فشار تمرینات المپیک زیاد آماده نبودم، چون شرایط لیگ فرق می‌کند و من هم در دوره استراحت بعد از المپیک قرار داشتم و نتوانستم به آمادگی لازم برسم اما به خاطر مردم شهرم در لیگ کشتی گرفتم.

وی با اشاره به زحمات کادر فنی تیم ملی برای کشتی‌گیران خاطر نشان کرد: خوشبختانه کادر فنی تلاش شبانه روزی داشت و با تمرینات سنگین و توجه ویژه توانستند بچه ها را برای جام جهانی به آمادگی مطلوب برسانند.

آزادکار 120 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران درباره هم وزن‌های خودش در تیم ملی یادآور شد: خوشبختانه سنگین وزن‌های ایران کشتی‌گیران خوبی هستند که ان‌شاءالله با یک رقابت خوب و سالم هر کس که زحمت بیشتری بکشد در رقابت‌های آینده دو بنده اول تیم ملی را بر تن خواهد کرد. من هم تمرینات خود را ادامه می‌دهم و در هر مسابقه‌ای که کادر فنی تشخیص دهم کشتی خواهم گرفت.

وی با تشکر از استقبال مردم از جام جهانی اظهار کرد: استقبال مردم واقعا عالی بود و باعث شد که همه تیم‌ها را مقتدرانه شکست دهیم.

نفر سوم المپیک لندن در پایان تصریح کرد: امیدوارم کشتی از المپیک حذف نشود چون با این اتفاق ضربه بزرگی به ورزش کشور وارد خواهد شد. امیدوارم با هماهنگی و اتحاد کشورهای صاحب کشتی، IOC از این تصمیم خود منصرف شود.

 








موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 91
  • بازدید دیروز: 66
  • کل بازدیدها: 535426

:BlogScript/