سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 اسفند 4 :: 7:19 صبح ::  نویسنده :

با پیروزی آذرشکیب

ایران مقتدرانه گرجستان را زمین گیر کرد


تیم ملی کشتی آزاد ایران با برتری محمدرضا آذرشکیب مقابل تورنیک خیدیشویلی در وزن 120 کیلوگرم، با نتیجه قاطع 7 بر صفر تیم گرجستان را در دور سوم پیکارهای جام جهانی کشتی آزاد در سال 2013 شکست داد.


به گزارش ایرنا، در این مسابقه که عصر امروز (پنجشنبه) و لحظاتی پیش در سالن مملو از تماشاگر 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، محمدرضا آذرشکیب در دو وقت متوالی و با نتایج یک بر صفر و 7 بر صفر حریف گرجستانی را شکست داد.

پیش از این، حسن رحیمی، حسن مرادقلی، مهدی تقوی، صادق گودرزی، احسان لشگری و حامد تاتاری در وزن های 55، 60، 66، 74، 84 و 96 کیلوگرم حریفان گرجستانی خود را شکست داده بودند.

تیم ملی کشتی آزاد ایران در دورهای اول و دوم این پیکارها تیم های ژاپن و بلغارستان را به ترتیب با نتایج 7 بر صفر و 6 بر یک شکست داده است.

چهل و یکمین دوره پیکارهای جام جهانی کشتی آزاد، صبح امروز (پنجشنبه) آغاز شد و تیم ملی کشتی آزاد ایران در نخستین دو با حساب 7 بر صفر مقابل ژاپن به برتری رسید.

در این پیکارها که به صورت تیم به تیم برگزار می شود، تیم های روسیه، جمهوری آذربایجان، بلاروس، ترکیه و قزاقستان در گروه آ و تیم های ایران، آمریکا، گرجستان، ژاپن و بلغارستان در گروه بی رقابت می کنند.

 








موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 9
  • بازدید دیروز: 107
  • کل بازدیدها: 535451

:BlogScript/