سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
پنج شنبه 91 مرداد 5 :: 9:28 صبح ::  نویسنده :

هفته دوم لیگ برتر

شکست خانگی استقلال برابر سایپا


تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی برابر سایپا شکست خورد.


آخرین دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 22:30 در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 20 هزار تماشاگر برگزار شد. این بازی با نتیجه 2 بریک به سود سایپا به پایان رسید.


اسحاق سبحانی در دقیقه 63 و سعید دقیقی در دقیقه 81 برای سایپا گلزنی کردند.


سیاوش اکبرپور در دقیقه 80گل استقلال را به ثمر رساند.


به گزارش فارس ،در دقیقه 14 مسابقه شوت سعید دقیقی به تیر افقی دروازه استقلال خورد و بعد از ورود به درون دروازه بیرون آمد که کمک داور اعتقادی به گل نداشت اما تصاویر آهسته تلویزیونی نشان داد که توپ از خط دروازه استقلال گذشته است.


به این ترتیب تیم فوتبال استقلال با حضور جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران اولین شکست خود را در این فصل تجربه کرد. این اولین حضور نکونام در تیم استقلال بود.


امیر قلعه‌نویی به دلیل محرومیت روی نیمکت استقلال حضور نداشت و از جایگاه بازی را تماشا کرد. هواداران استقلال که از این شکست خانگی عصبانی و ناراحت بودند بارها فرهاد مجیدی کاپیتان پیشین استقلال را تشویق کردند تا به این ترتیب نارضایتی خود را از جذب نشدن او اعلام کنند.


با این نتیجه سایپا 4 امتیازی شد و استقلال هم سه امتیازی باقی‌ماند.


ترکیب استقلال:


سید مهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده( از دقیقه 89 ساموئل)، جواد نکونام، فابیو جانورایو، فریدون زندی، سیاوش اکبرپور، سید امین منوچهری( از دقیقه 68 رودیگو توزی) و میلاد میداودی( از دقیقه 46 آرش برهانی)


سرمربی: امیر قلعه‌نویی


ترکیب تیم سایپا:


رحمان احمدی، سجاد شهباززاده، حامد شیری، مجید غلام‌نژاد، میلاد غریبی( از دقیقه 75 کاوه رضایی)، اسحاق سبحانی، مجید ایوبی، ابراهیم‌شکوری، ابراهیم‌ صادقی، محسن یوسفی( از دقیقه 63 جونیور) و سعید دقیقی( از دقیقه 86 کاظم برجلو)


سرمربی: مجتبی تقوی


نتایج  6 دیدار دیگر امشب که از ساعت 22 آغاز شده به شرح زیر است:


فولاد یک - سپاهان 3


گل‌ها: رادومیر جلاویچ دقیقه 20، امید ابراهیمی دقیقه 37 و جواهیر سوکای دقیقه 76 برای سپاهان و اسماعیل شریفات دقیقه 42 برای فولاد


 


پیکان یک- تراکتورسازی یک


گل: حمیدرضا دیوسالار دقیقه 53 برای پیکان و احسان حاج صفی دقیقه 83 برای تراکتورسازی


 


ذوب‌آهن یک - صبای قم 2


گل: سینا عشوری دقیقه 52 برای ذوب‌آهن و میلاد نوری در دقایق 82 و 2+90 برای صبا


 


ملون 2 - نفت آبادان 2


گل: جلال رافخایی دقیقه یک و پژمان نوری دقیقه 76 برای ملوان و سیامک کوروشی، مدافع ملوان (دقیقه 52 گل به خودی) و سیامک سرلک دقیقه 87 برای نفت آبادان


 


مس صفر - نفت تهران یک


گل: محمد حسین مهرآزما (دقیقه یک)


هادی شکوری، مدافع نفت تهران دقیقه 60 با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.


 


آلومینیوم صفر - داماش صفر


شب گذشته نیز پرسپولیس 3 بر 2 برابر فجرسپاسی شکست خورد و راه آهن نیز 3 بر یک گهر زاگرس را شکست داد.

 








موضوع مطلب : هفته دوم لیگ برتر
پنج شنبه 91 مرداد 5 :: 9:28 صبح ::  نویسنده :

دیدار دوستانه ایران و اردن قطعی شد


مدیر تیم ملی فوتبال اردن گفت: باتوافق فدراسیون ها ومربیان تیم های ملی فوتبال دو کشور، دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران با اردن قطعی شد.


این دیدار که در راستای آمادگی دو تیم برای رویارویی با حریفان در رقابت های انتخابی جام جهانی 2014 برزیل در قاره آسیا برگزار می شود، قرار است روز چهارم سپتامبر (14شهریور)در امان مرکز اردن برگزار شود.

وی اظهار داشت ، همچنین تیم ملی فوتبال اردن سه دیدار تدارکاتی دیگر که شامل دو دیدار با تیم ملی ازبکستان در روزهای 13 و15 آگوست امسال وهمچنین یک مسابقه دیگر با تیم ملی زلاندنو در سال 2013 است برگزار کند.

در رقابتهای انتخابی جام جهانی 2014 برزیل تیم ملی فوتبال اردن با تیمهای عراق ،استرالیا ،ژاپن وعمان هم گروه است وتیم ملی ایران باتیمهای کره جنوبی ، قطر ، لبنان وازبکستان در یک گروه قرار دارد.

 








موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 مرداد 5 :: 9:27 صبح ::  نویسنده :

خرین اخبار




موضوع مطلب : خبرهای المپیک . خبر امروز المپیک ..المپیک لندن2012
چهارشنبه 91 مرداد 4 :: 5:16 عصر ::  نویسنده :

با نظر رئیس جدید؛

چهره کمیته داوران فدراسیون عوض می‌شود


حضور قریب الوقوع محمد فنایی و مسعود مرادی در هیات رئیسه کمیته داوران از مهمترین تحولاتی است که بزودی در این کمیته رقم خواهد خورد.


   به گزارش خبرنگار مهر، کمیته داوران فدراسیون فوتبال یکی از کمیته‌هایی بود که بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال دستخوش تغییراتی شد، بدین شکل که مهدی تاج نایب رئیس پیشین فدراسیون فوتبال از کمیته داوران خداحافظی کرد و جای خود را به فریدون اصفهانیان داد.


با وداع مهدی تاج از کمیته داوران فدراسیون فوتبال و آمدن فریدون اصفهانیان همیشه شایعاتی در خصوص تغییرات این کمیته به گوش می‌رسید، کمیته‌ای که تا پیش از این با حضور حسین عسگری، سیدرضا غیاثی، اسماعیل صفیری و فریدون اصفهانیان و ریاست تاج فعالیت می‌کرد.


با گذشت حدود یک سال از آغاز فعالیت هیات رئیسه کمیته داوران با ترکیب یاد شده ظاهرا قرار است تغییراتی در این هیات ایجاد شود. فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران که با انتخاب اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مسئولیت این کمیته را برعهده گرفته است، باید ترکیبی چهار نفره را در کنار خود گرد آورد و هیات رئیسه کمیته داوران را تکمیل کند.


اصفهانیان برای حضور در هیات رئیسه کمیته داوران دو فرد موجه از جامعه داوری را انتخاب کرده که در این رابطه حتی موافقت اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نیز جلب شده است. گزینه‌های اصفهانیان برای حضور در کمیته داوران محمد فنایی و مسعود مرادی هستند که از میان آنها به احتمال فراوان فنایی به عنوان نایب رئیس در کمیته داوران فعالیت خواهد کرد.


محمد فنایی در برنامه دوشنبه شب 90 به صورت تلویحی این موضوع را تایید کرد و از گفتگوی خود با فریدون اصفهانیان برای حضور در هیات رئیسه کمیته داوران فدراسیون فوتبال خبر داد.


به غیر از محمد فنایی و مسعود مرادی، دیگر اعضای هیات رئیسه کمیته داوران رضا غیاثی و اسماعیل صفیری خواهند بود که در یک سال گذشته نیز در کمیته داوران حضور داشتند.


براساس قوانین فدراسیون فوتبال دپارتمان داوری فدراسیون زیرمجموعه کمیته داوران است و مجری سیاست‌های این کمیته. برهمین اساس باید منتظر تحولاتی در دپارتمان داوری فدراسیون نیز باشیم که پیش از این با ریاست حسین عسگری مدیریت داوران را عهده دار بوده است.

 





موضوع مطلب :

امیدوارم از روی دلسوزی حرف زده باشند

رویانیان: از کادرفنی حمایت می‌کنم


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برخی اظهارنظرها از روی ناپختگی است یا به صورت هدفمند بوده است.


   به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در مورد وضعیت پرسپولیس پس از شکست 3 بر 2 مقابل فجرسپاسی گفت: قاطعانه از کادر فنی و بازیکنان حمایت می کنم و معتقدم در سایه حمایت از این مجموعه، آینده روشنی پیش روی پرسپولیس خواهد بود.


وی افزود: این پیروزی را به محمود یاوری و شاگردانش تبریک می گویم و از سرمربی و بازیکنان پرسپولیس قاطعانه حمایت می‌ کنم و امیدوارم برخی اظهار نظرها از سر دلسوزی باشد نه مسائل دیگر!


مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: برخی اظهارنظرها که پس از پایان بازی مطرح شده یا از نپختگی محض و عجولانه بودن نشأت می گیرد یا ریشه در یک برنامه ریزی هدفمند دارد که خیلی زود خودش را نشان داد. در این باره پس از بررسی های دقیق بیشتر توضیح خواهم داد و در صورت لزوم تصمیم گیری خواهم کرد اما تاکیدم بر این است که همه بدانند حمایت قاطع و کاملی از سرمربی، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس خواهم داشت و به آینده این تیم بسیار امیدوارم.





موضوع مطلب : امیدوارم از روی دلسوزی حرف زده باشند
چهارشنبه 91 مرداد 4 :: 5:15 عصر ::  نویسنده :

س از انتقاد از مربی پرتغالی و پاسخ تند ژوزه

پروین خواستار برگزاری جلسه اضطراری


علی پروین به اعضای کمیته فنی باشگاه اعلام کرد برای برگزاری جلسه اضطراری آماده باشند.


   پس از شکست شب گذشته پرسپولیس مقابل فجر سپاسی شیراز و انتقاد شدید علی پروین از کادر فنی این تیم رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس به اعضای کمیته فنی باشگاه اعلام کرد که برای تشکیل جلسه اضطراری قبل از دیدارهای هفته سوم آماده باشند.


این جلسه قرار است پس از هماهنگی با رویانیان تاریخش مشخص شود اما پروین از تمام اعضا خواسته حتما در این جلسه حضور داشته باشند. احتمال حضور مانوئل ژوزه در این جلسه وجود دارد.


 

 








موضوع مطلب : پس از انتقاد از مربی پرتغالی و پاسخ تند ژوزه
چهارشنبه 91 مرداد 4 :: 5:14 عصر ::  نویسنده :

ادامه رقابت های هفته دوم لیگ برتر فوتبال


هفته دوم لیگ برتر فوتبال امشب با برگزاری 7 مسابقه به پایان می رسد.


   *سایپا - استقلال؛ رویارویی کهکشانی‌ها با جوان‌ها


استقلال در بازی اول خود درحالی که بازی نه چندان جذابی را نشان داد توانست 3 امتیاز را از آلومینیوم بگیرد. از سوی دیگر شاگردان مجتبی تقوی در دیدار اول مقابل تراکتورسازی بدون دریافت گل با یک امتیاز به خانه بازگشتند.



بازی های سایپا و استقلال همواره جذابیت های خاصی داشته و این بار نبرد تیم کهکشانی استقلال با مهرهای جوان سایپا می تواند بیش از پیش تماشایی باشد. هر چند که در این دیدار این سایپا است که باید پذیرای استقلال باشد اما با توجه به تصمیم مسئولان امسال هم استقلال در دیداری که سایپا میزبان است در ورزشگاه آزادی از این تیم پذیرایی می کند. استقلال در این بازی در صورتی که ITC نکونام برسد می تواند از او استفاده کند و از این حیث تماشای این بازی می تواند جذابیت های خود را داشته باشد.


* آلومینیوم هرمزگان -داماش گیلان؛ پذیرایی در بندر


اکبر میثاقیان دوست ندارد تحت هیچ شرایطی بازنده باشد و این بار فرصتی بدست آمده تا از گرما و شرجی بودن هوای بندرعباس نهایت استفاده را ببرد و بتواند با همین حربه حریف شمالی خود را غافلگیر کند. با این حال داماش در بازی اول خود مقابل فولاد نمایش بدی نداشت و توانست یک امتیاز بگیرد، شاید آنها این بار هم همین هدف را دنبال کنند.


*فولاد - سپاهان؛ نبرد صنعتی ها برای 3 امتیاز


فولاد این فصل با چهره جدیدتری بازی می کند. این تیم با تفکرات حسین فرکی می خواهد فصل متفاوتی را پشت سر بگذارد. سپاهان نیز نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی کرده اما طلایی پوشان اصفهانی به کرانچار می نازند و با توجه به اینکه در بازی اول هم موفق شدند بر مس غلبه کنند، با همین انگیزه به اهواز می روند تا به عنوان مدعی قهرمانی چیزی کم نداشته باشند. هر چند که سپاهانی ها معتقدند برای هماهنگی به زمان بیشتری نیاز دارند.


*ذوب آهن - صبای قم؛ لشکر شکست خورده مقابل مورینیوی فاتح


ذوب آهن این روزها از روزهای پرفروغش دور است. هر چند هنوز اول فصل است و برای قضاوت زود اما این ذوب آهن حتی با روزهایی که در سال های گذشته کربکندی سرمربیگری این تیم را بر عهده داشت، فاصله دارد. شکست سنگین 3 بر صفر مقابل فجرسپاسی نشان داد تیم اصفهانی تا روزهای خوب کار زیادی دارد. در سوی دیگر میدان صبای قم با یحیی گل محمدی که خیلی زود لقب " مورینیو" را گرفته لبخند فاتحانه ای بر لب دارد. آنها در بازی اول 4 گل به ثمر رسانده اند و چه انگیزه ای بهتر از این برای مصاف با ذوب‌‌آهن شکست خورده.


*مس کرمان - نفت تهران؛ جنگ ثروتمندها با نفتی های بی دغدغه


مس کرمان پیش از فصل سر و صدای زیادی داشت اما این تیم در قدم اول بازی را به سپاهان واگذار کرد تا به قاسمپور ثابت شود در کرمان روزهای راحتی پیش رو ندارد. مس با همه مهره هایش باید به مصاف نفتی برود که منصور ابراهیم زاده متفکر را روی نیمکت سرمربیگری دارد. نفتی ها تیم بی حاشیه ای نشان داده اند و ابراهیم زاده هم نشان داده حوصله دردسر را ندارد، هر چند که در بازی اول مقابل راه‌آهن به تساوی رسیدند و به قضاوت داور هم اعتراض هایی داشتند.


*پیکان - تراکتورسازی گواردیولای سرشکسته مقابل سرخ‌ پرتغالی


عبدالله ویسی فصل را به شکل بدی آغاز کرد و این روزها بدشانسی پشت بدشانسی گریبانش شده و دو تن از بازیکنان خود را به دلیل پارگی رباط از دست داده است. با این حال هنوز برای ناامیدی از وضعیت پیکان زود است. ویسی می داند که نگاه های زیادی روی اوست و به همین دلیل این روزها کمی در خودش فرو رفته تا از این به بعد با تفکر بهتری تیمش را ارنج کند.


در طرف دیگر میدان با تراکتورسازی روبرو هستیم. تیمی با طعم اولیویرای پرتغالی که در بازی اول اصلا چشم نواز نبودند اما با این حال این تیم که فصل پیش نایب قهرمان باشد برای دفاع از این عنوان هم شده باید از این شرایط خارج شود.


*ملوان - نفت آبادان؛ شمال و جنوب در قبضه پرشورها


ملوان یکی از تیم هایی بود که دیرهنگام تکلیف خود را مشخص کرد اما در بازی اول به پیروزی رسید تا هواداران خود را راضی نگه داشته باشد. در مقابل نفت آبادان که به موقع با کاستای پرتغالی شروع کرده بود در بازی خانگی به پرسپولیس باخت تا هواداران پرشور خود را غمگین راهی خانه ها کند. با این حال بازی قابل قبول نفتی ها سبب شد پس از سال ها هواداران نفت به جای اعتراض با تشویق تیم خود را بدرقه کنند و همه امید خود را به نتیجه گرفتن در بازی دوم گذاشته اند. باید دید آبادانی ها در انزلی می توانند از پس قوهای سپید با شرایط تازه ای که پیدا کرده اند بر آیند یا خیر.


گفتنی است، ادامه برنامه بازی های هفته دوم به شرح زیر است:


چهارشنبه 4 مرداد ساعت 22


آلومینیوم هرمزگان  -  داماش گیلان  ورزشگاه خلیج فارس


فولاد   -  سپاهان   ورزشگاه تختی اهواز


ذوب آهن  -  صبای قم  ورزشگاه فولادشهر اصفهان


مس -  نفت تهران   ورزشگاه باهنر کرمان


پیکان -  تراکتورسازی  ورزشگاه تختی تهران


ملوان - نفت آبادان  ورزشگاه تختی انزلی




سایپا  -  استقلال ساعت 22:30   ورزشگاه آزادی


 


 




موضوع مطلب :
چهارشنبه 91 مرداد 4 :: 5:14 عصر ::  نویسنده :

شب شلوغ در جهان

نتایج دیدارهای دوستانه باشگاهی فوتبال


دیدارهای دوستانه تیمهای باشگاهی اروپا دیشب پیگیری شد.


 به گزارش گلز، نتایج دیدارها به شرح زیر است :

اوی یان فرانسه 0 - 4 باستیا فرانسه

گروتر فورت آلمان 5 - 0 اونترهاخینگ آلمان

ستاره سرخ بلگراد 0 - 1 هانوفر آلمان ( این بازی در نیمه اول نیمه تمام ماند.)

گنجلربیرلیگی ترکیه 0 - 2 اندرلخت بلژیک

یونیون برلین آلمان 2 - 0 هیبرنیان اسکاتلند

همیلتون اسکاتلند 0 - 3 مادرول اسکاتلند

سلتیک اسکاتلند 0 - 1 نورویچ انگلیس

شروزبری انگلیس 1 - 2 بیرمنگام انگلیس

ردینگ انگلیس 0 - 2 شفیلد ونزدی انگلیس

فارنزه پرتغال 0 - 3 المپیاکو یونان

کلمبوس کرو امریکا 2 - 1 استوک سیتی انگلیس

ایمپیکت مونترال کانادا 1 - 1 المپیک لیون فرانسه (در ضربات پنالتی تیم لیون 4 - 2 پیروز شد.)

کانزاس سیتی ویزاردز امریکا 0 - 3 مون پلیه فرانسه

کلرادو رپیدز امریکا 2 - 1 سوانسی سیتی ولز

الاتفاق عربستان 1 - 0 هجر عربستان

الاهلی عربستان 4 - 2 الربیع عربستان

پورتس موث انگلیس 1 - 5 برایتون انگلیس

هارت برگ آلمان 1 - 1 هرتابرلین ( ای بازی در نیمه اول نیمه تمام ماند.)

هوفنهایم آلمان 2 - 0 لاسک لینز اتریش

--

شالکه 0

میلان 1 اوربی امانوئلسون 64

--

کومو ایتالیا 2

اینتر 3 یوتو ناگاموتو در دقیقه 6 ، آندریا رانوکیا 28 و رودریگو پالاسیو 77

--

آرسنال 2 ایسفلد در دقیقه 87 و آنه که 90

تیم ملی مالزی 1 محمد عزمی 45

--

بیجینگ گوان چین 0

بایرن مونیخ 6

گلهای بایرن : ژانگ (گل به خودی) 8 ، روبن 10 ، پیزارو 43 ، مولر 74 ، مانژوکیچ 78 و گومز 83

--

( 125 سالگی هامبورگ)

هامبورگ 1 تولگای علی ارسلان 20

بارسلونا 2 دانیل آلوس 5 و خرارد دلوفو 37

--

رئال اویدو 1 ماتار دیوپ 53

رئال مادرید 5 لوکاس ولاسکس9، دنیس چریاشف40، استبان خرانرو41 و آنخل دی ماریا56 و 74

--

لس آنجلس گلکسی امریکا 1 لوپس 29

تاتنهام 1 گرت بیل 17

--

پورتلند تیمبرز امریکا 2 - 2 آستون ویلا ( در ضربات پنالتی 4 - 5 )

 

 

 

 




موضوع مطلب :
چهارشنبه 91 مرداد 4 :: 5:13 عصر ::  نویسنده :

لندن 2012

گرانترین مدالها در المپیک 2012 اهدا می شود


مدالهایی که در بازیهای المپیک لندن به ورزشکاران اهدا می شود به لحاظ ارزش مادی گرانترین در تاریخ بازیها هستند.


    به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، برای ساخت مدالهای این دوره از بازیها 8 تن طلا ، نقره و مس از معادن ریو تینتو در استرالیا ، کنکات در یوتای امریکا و اویو تولگوی مغولستان استخراج شده و از 4700 مدال المپیک و پارالیمپیک پس از ساخت از دوم ژوئیه تحت تدابیر شدید امنیتی در برج لندن مراقبت می شود.

بوریس جانسون شهردار لندن اعلام کرد برج این شهر از لحاظ امنیتی مناسبترین مکان برای حفظ مدالها بوده است.

وزن مدالهای طلا 410 گرم می باشد که تنها 6 گرم آن ( 1.34 درصد وزن مدال) طلای خالص است و بقیه ترکیب آن از نقره و مس است.هر مدال 85 میلیمتر قطر و 7 میلیمتر ضخامت دارد و از این حیث نیز سنگین ترین مدالهای تاریخ بازیهای تابستانی است.

اما با توجه به افزایش ارزش طلا در جهان اکنون بهای مدالها به نسبت المپیک 2008 دو برابر شده و گرانترین مدالهای تاریخ بازیها محسوب می شود.

در بازیهای پکن وزن مدالها حدود 200 گرم بوده اما بازیهای لندن با وجود وزن مدال دو برابر همچنان پس از بازیهای زمستانی 2010 ونکوور کانادا در رده دوم قرار دارد.وزن مدال المپیک زمستانی 2010 ، 576 گرم است.

دیوید واتکینز طراح انگلیسی مدالها در روی آن تصویری از الهه پیروزی در اساطیر یونان را حک کرده است.در پشت مداها نیز لوگو بازیها در کنار تصویر موتیف، نماد بازیها که نشانگر روح ورزش و فرهنگ المپیک است، دیده می شود. همچنین تصویر رودخانه تیمز لندن نیز در این قسمت حک شده است. هر یک از مدالها 15 بار در پرس هیدورلیک کولوسوس قرار داده شد.

 




موضوع مطلب :
چهارشنبه 91 مرداد 4 :: 5:13 عصر ::  نویسنده :

خوش چهره‌ترین ورزشکار حاضر در المپیک 2012


کامیل لاکورت، شناگر فرانسوی به عنوان خوش چهره ترین ورزشکار حاضر در المپیک 2012 شناخته شده است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، کامیل لاکورت شناگر بیست و هفت ساله فرانسوی که موفق به کسب عنوان قهرمانی در اروپا و جام جهانی شده است به عنوان خوش چهره ترین ورزشکار حاضر در المپیک 2012 معرفی شده است.



چهره این ورزشکار مشهور فرانسوی قبلا هم مورد توجه رسانه های مختلف فرانسه قرار گرفته بود که در المپیک هم از این بابت مورد توجه هم قرار گرفته است.

 








موضوع مطلب :
<   1   2   3   4   5   >>   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 32
  • بازدید دیروز: 52
  • کل بازدیدها: 535231

:BlogScript/